İş

Tepe Servis ve Yönetim, bankacılık sektöründe de fark yaratıyor.

Bilkent Holding kurumsal hizmet kümesi şirketlerinden Zirve Servis ve Yönetim A.Ş., entegre tesis yönetimi alanında yenilikçi çözümler sunan yüzde 100 yerli sermayeli bir şirkettir. Bankacılık alanında verdiği hizmetlerle adından söz ettirmektedir. 10 farklı bankaya temizlikten ilaçlamaya, yemekten çevre düzenlemeye kadar farklı alanlarda hizmet veren Zirve Hizmet, entegre hizmetleriyle bankalara maliyet tasarrufu sağlarken, uzman kadrosuyla müşteri odaklı hizmet veriyor. Ortak kullanım alanları olan ATM’lerin temizliğini de üstlenmektedir.

Her gün onlarca kişinin kullandığı ATM’lerin nasıl temizlendiğini biliyor muydunuz? Bu alanda uzun yıllara dayanan deneyime sahip olan ve her gün onlarca kişinin kullandığı ATM’lerin temizliğini üstlenen Bilkent Holding’in kurumsal hizmet kümesi şirketlerinden Zirve Servis ve Yönetim A.Ş. yüzde 100 yerli sermaye ile kurulmuştur. Bankacılıkta da fark yaratıyor. Türkiye’nin 81 ilinde 10 farklı banka ve iştiraklerine hizmet sunan Zirve Servis, kurumsal temizlik, teknik, bakım-onarım, makine, sarf malzeme ve ekipman temini, ulaşım, catering ve yedekleme, ilaçlama, peyzaj hizmetleri. Entegre hizmetleri ile bankalara maliyet tasarrufu sağlarken, uzman ekibi ile müşteri odaklı hizmet vermektedir. Zirve Hizmet ve Yönetim A.Ş. Bankalar Müdürü Berna Artuç, bankalara verdikleri hizmetleri ve ATM temizliği ile ilgili detayları paylaştı.

“10 farklı banka ve iştiraklerine hizmet veriyoruz”

10 farklı banka ile çalıştıklarını belirten Artuç, bankalara verdikleri hizmetleri ise şöyle anlatıyor:

“Türkiye’de 81 ilde 10 farklı banka ve iştiraklerine hizmet veriyoruz. Bankalarda verdiğimiz hizmetler değişkenlik göstermektedir. Genel müdürlükler, data center, idari binalar, şubeler, depolar, misafirhaneler ve davet merkezlerinde temizlik ve teknik hizmetler kapsamındaki tüm teknik (bakım, onarım, mühendis ve teknisyen kadrosu dahil), temizlik, nakliye, ikram ve yedekleme hizmetleri tarafımızca karşılanmaktadır. hizmetler sağlamak. Türkiye genelinde kendi portatif grup ağımız ile ATM, şube dış cephe ve cam temizliği hizmeti vermekteyiz. Analiz ortaklarımız ile temizlik ve teknik makine, malzeme sarf malzemeleri ve ekipmanları, ilaçlama hizmeti ve çevre düzenlemesi sağlamaktayız.”

Yüzde 100 yerli iş takibi programı On-Time

Tepe Servis’in geliştirdiği yüzde 100 yerli iş takip programı On-Time ile çalıştıklarını belirten Artuç, ATM’lerin temizliği hakkında şu bilgileri veriyor:

“ATM’lerin hijyeninin sağlanması insan sağlığı açısından değerlidir ve periyodik temizlik gerektirmektedir. Bankanın talep ettiği sıklığa göre portatif ekiplerimiz ATM’lerin temizlik, dezenfeksiyon ve ilaçlama işlemlerini gerçekleştirmektedir. Bu temizlikler Zirve Servis tarafından geliştirilen %100 yerli iş takip programı On-Time ile sisteme yüklenir ve fotoğraflı olarak müşterilerimize raporlanır. Bu uygulama sayesinde ATM’lerdeki arızalar, kart kopyalama cihazları vb. gibi durumlarda sisteme yüklenip müşterilerimize ayrı ayrı raporlanmakta ve ATM’lerde oluşan teknik problemler daha kısa sürede çözülerek servisin daha hızlı çalışmasına yardımcı olmaktadır. daha kesintisiz devam.”

Bir kuruma birden fazla entegre hizmet sunabileceklerini ifade eden Müdür Artuç, “Referanslarımız arasında yer alan bankalar, firmamızdan gelen entegre hizmet sayesinde, yukarıda belirtilen konularda öncelikle maliyet tasarrufu sağlamakta, ardından müşteri odaklı hizmet almaktadır. Ayrıca çoklu hizmet alımı, az sayıda muhatap ile iletişim sağlayarak taleplerin kısa sürede karşılanmasını ve kontrol kolaylığı sağlıyor.”

“Mobil ekiplerimiz kart çoğaltma cihazları hakkında bilgilendiriliyor”

Güvenlik, bankacılık departmanındaki en değerli bahislerden biridir. Artuç, burada görev alacak çalışanlarının detaylı bir eğitimden geçtiğini belirterek, şunları kaydetti:

“Takdir edeceğiniz üzere her bir müşterimiz için değerli olan güvenlik konusu bankalarda çok daha değerlidir. Bu nedenle işe alım sürecinde güvenlik açısından çok daha detaylı araştırmalar sonucunda işçiler işe başlamaktadır. Ayrıca çalışan göreve başladığında günümüzde çok değerli ve hassas bir konu olan KVKK’ya uygun olarak bilgi güvenliği eğitimi verilmekte ve periyodik güncellemelerle tekrarlanmaktadır. Çalışanın sektörel görevinin gereği olan hijyen, kimyasal, temizlik makinesi kullanımı, iş güvenliği ve yüksekte çalışma konularında standart eğitimlerin yanı sıra iş başında davranış ve iletişim eğitimleri de verilmektedir. Belirli periyotlarda interaktif olarak tekrarlanan bu eğitimlerin sonunda eğitim sonunda yapılan sınavlarla konunun kavranma düzeyi kontrol edilir ve gerektiğinde tekrarlar sağlanır. Tüm bu eğitimlerin yanı sıra mobil ekiplerimize günümüzün değerli bir konusu olan ATM’lerde bulunan kart çoğaltma cihazları ile ilgili bir eğitim daha veriliyor ve süreci nasıl yürütmeleri gerektiği detaylı bir şekilde anlatılıyor.”

“Lider şirket olma misyonunu sürdürmeyi hedefliyoruz”

Bankacılık şubesinde de iş hacmini genişleten yönetim kurulu başkanı olma misyonunu sürdürmeyi hedeflediklerini belirten Artuç, “Tepe Servis ve Yönetim A.Ş. Kurumsal bir yapı içerisinde butik hizmetler sunarak müşteri memnuniyetini sağlamak önceliğimizdir. Böylelikle diğer şubelere göre müşteri portföyü daha sınırlı olan bankacılık sektöründe daha fazla bankayı referanslarımıza dahil ederek analiz ortağı olarak çalıştığımız kurumlarla bu iş birliğini uzun yıllar sürdürmeyi hedefliyoruz ve bunu yapıyoruz. Şirketimiz, tüm departmanlarında olduğu gibi bankacılık departmanında da sunduğu tüm hizmetlerde, sunduğu tüm hizmetlerde yenilikçi, hizmetlerine teknolojiyi entegre eden ve iş hacmini sürekli genişleten şirket olma misyonunu sürdürmeyi hedeflemektedir.”

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu